piątek, 13 lipca 2012

Podsumowanie bloga ♥

Tak więc teraz, oficjalnie kończę moje opowiadanie ;c. Blog ten kończy dziś pół roku, aż trudno mi uwierzyć, że to tak szybko zleciło... Pamiętam ten dzień, jakby to było wczoraj... Te udane mecze, a potem, wieczorem... Właśnie go założyłam ^^. Przy duuużeeej pomocy Dżoany, i Natt, która mnie upewniła, że to dobry pomysł :D.
Oto statystyki, na tą chwilę:
  • 23849 wyświetleń (!), w tym:
  • 22602 z Polski 
  • 399 ze Stanów Zjednoczonych 
  • 105 z Rosji 
  • 58 z Niemiec 
  • 55 ze Szwecji 
  • 17 z Belgii 
  • 4 z Wielkiej Brytanii i Irlandii 
  • 3 z Francji 
  • 2 z Norwegii 
  • 556 komentarzy (!)
  • 41 obserwatorów (!)
  • 67 postów (razem z tym)  
  • w ankiecie 157 osób stwierdziło, że blog im się podoba, 23, że jest nawet fajny/może być, 22, że jest okropny. 
Jedno, wielkie WOW! O.O. Nawet bym wtedy nie pomyślała, że to opowiadanie stanie się tak popularne i lubiane O.o. Dziękuję, z całego serca ♥.
A teraz podziękowania dla  (wybaczcie, że nie wymieniam wszystkich):
  • Natt...- czyli mojej BF :* mam nadzieję, że uzyskasz dostęp do tego neta i w końcu dodasz rozdział ;p i mi komy! xd naprawdę, gdyby nie Ty, tego opo by nie było :) dziękuję za wszystko <3 
  • asi0987- oj, Dżoana, Dżoana xd nie wiem czy Ty to widzisz, czy też nie xd ale wiedz, że czasy na czacie z Tobą były zaj*biste :D i love&Dżoana party... mm, impra roku <3 kacyk był! xd Ty wiesz, przedwczoraj śnił mi się nasz ślub ^^ już się nie mogę go doczekać ^^ 
  • wariatki- mamo, niezły z Ciebie ksiądz, tyle powiem xd pamiętam, jak pierwszy raz weszłaś na czat i coś gadałaś, że się długo zastanawiałaś, zanim napiszesz, bo nerwowa czy tam zestresowana jesteś xd chociaż miewałyśmy gorsze chwile, i tak zawsze się godziłyśmy ^^ mój humor przy Tobie jest o wiele lepszy ^^ dziękuję, za wszelkie wsparcie, jakie mi dawałaś ;*
  • willow- ciotunia xd ja tu na rozdział czekam! bo Ci wódki na poprawiny nie dostarczę! bo są poprawiny, tak? xd a poprawiny poprawin, też są? xd oby był ten after parter (Rafał xd) po Twoim ślubie ^^ o wódkę się nie martw, siostrzenica załatwi ;D
  • Sandzi- ja się kuźwa pytam: GDZIE TE CHOLERNE OBRĄCZKI?! do ślubu mało czasu kobieto! xd to jest poważna sprawa! xd rozwalasz mnie w Twoich rozdziałach ^^ 
  • Anku ;D- może się w tym Giżycku dużym i szerokim spotkamy xd dziękuję za to, że ciągle mi wmawiasz, że mam talent xd i dziękuję za te wszystki miłe komentarze, dzięki którym moja stara morda się śmiała ^^
  • Kindze- oj, Hindus, Hindus xd ja czekam na rozdział ;p bo kopa dostaniesz! xd i na TT opierdol ;p 
  • Heli- TY ŻEŚ CHYBA MI WSZYSTKIE ROZDZIAŁY KOMENTOWAŁA! O.O dziękuję! ;*
  • loveydrem- córcia, chcesz odziedziczyć po matce  firmę dostarczającą wódkę? xd albo na razie ze mną możesz dostarczać! xd ale tylko spróbuj podkraść wódkę z piwnicy... to kuźwa zobaczysz! ona jest na moje weselicho! xd wtedy się nachlasz, nie teraz ;p 
  • magical- babciu, nie wiem, czy Ty to czytasz xd ale będziesz na ślubie? xd i kiedy rozdział?! xd 
  • Belli ;)- no, teraz już Kaloryfer ^^ xd dziadku, będziesz na ślubie? xd i pamiętaj, nie bierz czystej, bo wnuczka zabiera ^^ I JA NA ROZDZIAŁ CZEKAM! xd
  • Only Hope In Your Eyes- ostatnio Cię nie ma ;c a Twoje komy mi tak kopa dawały i cieszyły! xd i jeszcze dość blisko mnie mieszkasz! xd
  • Sierry- Sierr, nie wiem, jak wytrzymam tyle bez rozdziału ;c będę tęsknić ;*
  • Jessie- miłych kolonii... ciociu/wujku? xd kim Ty dla mnie jesteś, bo już nie ogarniam! xd 
  • Kasi :)- dziękuję za te wszystkie miłe komentarze ♥ 
  • Cat- mojej stryjence/mamie/tacie xd nie wiem kim już dla mnie jesteś! xdd
Jeszcze raz bardzo dziękuję Wam za to, że byliście za mną cały ten czas ♥ Dziękuję wszystkim czytającym, komentującym, i obserwującym ♥ Nigdy o Was nie zapomnę :)
PS. jeśli Wam smutno, że opo się skończyło, przeczytajcie je teraz od początku ^^ ja tak robię xd :D i jeszcze zapraszam na moje drugie opo ;)
kocham, na zawsze ♥
love.

 


4 komentarze:

  1. to ja dziękuję ;*******

    hue hue nie wiem kim ty dla mnie jesteś xD
    cza po kolei ^^
    Bella to dla mnie teść (^^) a dla cb dziadek ...
    nie wiem kurde xD
    już wiem! love ty ty... ja jestem twój wujek ! ^^
    przynajmniej według mojej siostry ...
    fajnie ^^
    ehuehuehue wracając do opo;
    gratuluję drużyny ^^
    i że są razem i wgl ...
    a się jaram tym że bd mieli ślub! :D
    oby był taki odjechany jak nasz ^^
    i żeby wariatka tam była księdzem, to jak bd możecie się pocałować, to ona wtedy zamiast niej pocałuje Nathan'a xD
    marzenia ...

    to opo, ten blog, to coś świetnego i gratuluję ci tego ;) odniosłaś wieeelki sukces i na tym i na drugim blogu, bo przecież tam są 4 rozdziały a przy każdym po kilkanaście komentarzy, masz wielu obserwatorów i z całego serca gratuluję ci ;*******

    ale ci fajnie, 4 ludziów z Anglii i Irlandii weszło ci na tego bloga :D xD

    twój blog jest jednym z tych, które mnie zainspirowały w pewnym sensie ;)

    wiesz, ja cię podziwiam ...
    nigdy się nie poddajesz, o czym świadczy twoje motto :) takze gra w ręczną to pokazuje :D

    never don't give up!
    W.

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja tb dziękuję za to wspaniałe opowiadanie ^^
    siotrzenico rozdział 15 już dodany :P
    bd poprawiny, poprawiny poprawin i poprawiny poprawin nr 100 też :D
    gratuluję tylu obserwatorów i komentarzy, ja mogę tylko pomarzyć o takich imponuących statystykach ;)
    czekam na rdz na twoim drogim blogu i jeszcze az dziękuję, że mogłam czytać to zajebiste opo ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. te 105 komentarzy z Rosji to ode mnie ! xd
    czytanie tego opowiadania było czystą przyjemnością ;)
    a obrączki dostaniesz w odpowiednim momencie, już ci mówiłam ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez dziękuje gdyby mnie mnie było poradziłabyś sobie
    na pewno . Wierze w Ciebie .
    No ostatnio brak dostępu był , ale nadrobię .
    Szkoda, że koniec, ale masz jeszcze jednego bloga i mam nadzije, że jeszcze może jakiegoś zalożysz , Powodzenia .

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.